Sabtu, 06 Agustus 2011

LA TAHZAN FOR LOVE... COZ ALLAH IS ALWAYS BY YOURSIDE... THANK YOU ALLAH SWT

Ya ALLAH, jika aku jatuh cinta cintakanlah aku pada seseorang yg melabuhkan cintanya pada-MU, agar bertambah kekuatanku utk mencintai-MU.

-Ya ALLAH, jika aku jatuh cinta jagalah cintaku padanya agar tidak melebihi cintaku pada-MU.

-Ya ALLAH, jika aku jatuh Hatiizinkanlah aku menyentuh hati seseorang yg hatinya tertaut pada-MUagar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta semu.

-Ya RABBANA, jika aku jatuh Hati jagalah hatiku padanya agar tidak agar tidak berpaling dari Hati-MU.

-Ya RABBUL IZZATI,jika aku rindu rindukanlah aku pada seseorang yg merindui syahid di jalan-MU.

.........-Ya ALLAH,jika aku rindu jagalah rinduku padanya agar tidak lalai aku merindukan syurga-MU.

-Ya ALLAH, jika aku menikmati cinta kekasih-MU janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirmu.

-Ya ALLAH, jika aku jatuh Hati pada kekasih-MU jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dlm perjalanan panjang menyeru manusia kepada-MU.

-Ya ALLAH, jika Engkau halalkan aku merindui kekasih-MUjangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakanaku pada Hakiki dan rindu abadi hanya kepada-MU.

-Ya ALLAH, Engkau mengetahui bahwa hati-hati ini telah berhimpun dalam cinta pada-MU.telah berjumpa pada taat pada-Mu telah bersatu dalam Dakwa-MU telah berpadu dalam membela Syariat-MU.

-Ya ALLH, hamba rindu Rindu berjumpa dgn-MU dalam SYAHADAH Rindu bersua dgn-MU dalam IMAN..Rindu bersama-MU dalam TAUHID..Rindu indahnya hidup dalam naungan RIDHO-MU syari'at ISLAM..Daulah ISLAM..KHILAFAH ISLAMKEMULIAAN DALAM ISLAM.

Kukuhkanlah Ya ALLAH ikatannya kekalkanlah cintanya tunjukkanlah jalan-jalannya penuhilah hati-hati ini Dengan Nur-Mu yg tiada pernah pudar.
Lapangkanlah dada-dada kami dgn limpahan keimanan kepada-Mu dan keindahan bertawakal di jalan-MU.Ya aLLAH...jadikanlah kami sahabat hanya karena Ridho-MU yg saling menyayangi yg saling menghormati yg saling mengerti yg saling berbagi yg saling menghibur di kala duka mengingatkan di kala bahgia mendo'akan dalam kebaekan,dalam kearifan,serta saling menyempurnakan dalam ketakwaan....amien ya rabbal alamin..... ^_^

1 komentar: